Dutch Hospitality® | Nachtreceptie

In de nacht is uw hotel kwetsbaar. Uw gasten slapen en er zijn geen medewerkers, behalve de nachtreceptionist.

De nachtreceptionist staat stevig in zijn schoenen en verricht diverse werkzaamheden voor u;

  • Night audit
  • Service aan gasten
  • Check-in en check-out
  • Veiligheidsrondes
  • Optreden bij calamiteiten
  • Schoonmaakwerkzaamheden
  • Voorbereidende werkzaamheden voor het ontbijt


Onze nachtreceptionisten zijn servicegericht met een scherp oog voor veiligheid.

Omgang met gasten van verschillende nationaliteiten en beheersing van diversen talen behoord tot een basisvaardigheden van onze mensen.

Daarnaast worden onze nachtreceptionisten voordat ze beginnen in uw hotel op locatie getraind door een van onze veiligheidsconsultants die ze de tips en tops van uw hotel laat zien op gebied van veiligheid.

Uw gasten zullen lekker slapen en u ook!